Wiedza i pomoc

Jak korzystać z usługi SAM® Firma w Chmurze?

Po zakupie dodatku SAM® Firma w Chmurze otrzymasz wiadomość z danymi do logowania do Twojego konta w Chmurze. Następnie wejdź na stronę www.mojsam24.pl . Wprowadź e-mail, hasło i kliknij Zaloguj.

Poniżej lista funkcji, z których możesz korzystać dzięki dodatkowi SAM® Firma w Chmurze:

  • Wystawianie faktur bez limitów
    Sporządzaj nieograniczoną ilość faktur, rachunków, dokumentów oznaczonych jako: Paragon, WZ, Pro-forma, Oferta, Marża, Wewnętrzna, Zaliczkowa, Duplikat, faktura „nie-vatowiec”, RR, Metoda Kasowa, faktury i rachunki „odwrotne” oraz faktury masowe.
    Wykorzystaj bogactwo opcji w fakturowaniu, takie jak: elastyczny styl numeracji, rabaty, narzuty, jednostki miary i dodatkowe pole na uwagi i komentarze. A do tego: własne logo, wydruk KP i KW, czy też wybór dowolnej waluty i automatyczne ściąganie kursu NBP.
  • Wystawianie faktur dla zagranicznych kontrahentów
    W aplikacji SAM® Firma w Chmurze oprócz dokumentów w języku polskim wystawisz również faktury w językach obcych: angielskim, a nawet w niemieckim.
  • Archiwum faktur
    Masz do dyspozycji magazyn wydrukowanych i przekazanych do zaksięgowania faktur, które możesz w dowolnej chwili przeglądać, ponownie wydrukować czy nawet sporządzić z tego miejsca korekty.
  • Zapis faktur do PDF i wysyłka e-mailem
    Wystawione faktury zapisuj do formatu PDF bądź bezpośrednio z aplikacji chmury wysyłaj faktury na e-mail kontrahenta.
  • Wyszukiwanie danych firmowych według NIP
    Znajdź dane swoich kontrahentów wpisując tylko numer NIP. Znajdująca się w chmurze wyszukiwarka automatycznie wyświetli adres siedziby, nazwisko właściciela, datę rozpoczęcia działalności, datę jej zawieszenia i wiele innych istotnych danych.
  • Zapis dokumentów w Chmurze
    W Chmurze zapiszesz wiele dokumentów, m.in.: zakup środków trwałych, przejazdy czy zapłaty. Te wszystkie dokumenty jednym kliknięciem wysyłasz do stacjonarnej wersji SAM®, gdzie automatycznie zostaną one zaewidencjonowane.
  • Dostęp do bieżących danych
    Generuj w formacie PDF potrzebne Ci zestawienia dotyczące Twojej firmy i wysyłaj je wprost z SAM® na swoje konto w chmurze. Już od teraz w dowolnym miejscu i czasie masz dostęp m.in. do: bieżących płatności, wyników podatkowych, deklaracji VAT, ZUS do zapłaty. Na dodatek każdy z tych dokumentów możesz wydrukować w postaci gotowego druku przelewu.
  • Porządek na koncie w Chmurze
    Wszystkie dokumenty wysłane do stacjonarnej wersji SAM® możesz sortować wg: tematu, kategorii, akcji lub daty wysyłki, możesz również wyszukać konkretną wiadomość wpisując w polu SZUKAJ kluczowe słowa. Każdy utworzony w chmurze dokument możesz w każdej chwili usunąć, wystarczy go zaznaczyć i kliknąć: USUŃ. Dzięki temu masz zagwarantowany porządek oraz szybki dostęp do dokumentów.