Wiedza i pomoc

Co zrobić w sytuacji, kiedy po włączeniu aktualizacji programu SAM® 2019, zawiesił się komputer. Po jego ponownym uruchomieniu, nie można uruchomić programu?

Proszę w folderze z instalacją programu odszukać plik: sam.exe_bcp.
Następnie kliknąć na niego prawym przyciskiem myszy: Zmień nazwę > Usunąć „ _bcp”, tak aby zostało „sam.exe„.

Przywrócimy wówczas poprzednią wersję SAM®, a przy kolejnym uruchomieniu programu ponownie pojawi się komunikat o dostępnej aktualizacji. Uzyskamy także możliwość, aby z tego pliku utworzyć nowy skrót na pulpicie.

Logo

FORMSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Św. Antoniego 23
50-073 Wrocław

NIP: 897-180-29-53
KRS: 0000530554

Oddział:
ul. Chojnowska 76-78
59-220 Legnica

Biuro Obsługi Klienta
tel. 76 854-79-58
sam@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00

Dział Handlowy
tel. 76 854 79 58
handlowy@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00