Wiedza i pomoc

Moje konto – jak sprawdzić, czy posiadam najnowszą wersję programu?

Czy wiesz, że posiadając Opiekę Serwisową z Systemem Automatycznej Obsługi na rok bieżący, wszystkie główne wersje programu pobierane są z automatu już przy uruchomieniu programu? Poza wersjami głównymi SAM® pojawiają się również podwersje, które wysyłane są Użytkownikom na życzenie. Dowiedz się więcej na temat wersji programu >

W serwisie Moje konto zostało udostępnione nowe, użyteczne rozwiązanie – pozwalające na szybką weryfikację czy posiadasz najnowszą, dostępną podwersję programu.  Jeżeli okaże się, że Twoja wersja jest nieaktualna – pobierzesz ją samodzielnie.

W tym celu zaloguj się do serwisu Moje konto > następnie w zakładce: Dane licencyjne porównaj numery wersji programu, znajdujące się w okienkach:

  • Wersji posiadana
  • Wersji dostępna

Za każdym razem, kiedy numery wersji różnią się, okno: Wersja posiadana zostaje oznaczone czerwoną obwódką.

Aby zaktualizować program do najnowszej wersji kliknij przycisk: „Pobierz najnowszą wersję”, który znajduje się za oknem z numerem dostępnej wersji programu (przykład na zrzucie poniżej):

Po kliknięciu w przycisk pobierzesz najnowszą wersję programu.

Uwaga! W zależności od rodzaju posiadanej przez Ciebie przeglądarki – sposób pobrania pliku „.exe” może się nieznacznie różnić. Dowiedz się więcej, jak pobrać program w różnych przeglądarkach >

Po prawidłowym pobraniu pliku uruchomi się instalator programu SAM®. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie i zainstaluj najnowszą wersję programu.

Logo

FORMSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Św. Antoniego 23
50-073 Wrocław

NIP: 897-180-29-53
KRS: 0000530554

Oddział:
ul. Chojnowska 76-78
59-220 Legnica

Biuro Obsługi Klienta
tel. 76 854-79-58
skp@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00

Dział Handlowy
tel. 76 854-79-58
handlowy@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00

O PROGRAMIE