Wiedza i pomoc
Pomoc
Jeżeli wśród poniższych informacji nie udało Ci się znaleźć rozwiązania Twojego problemu skorzystaj z pomocy naszych specjalistów >
POMOC
Szanowny Użytkowniku,
z dniem 01.04.2022 roku została zakończona sprzedaż programu SAMozatrudnienie® nowym Klientom. Od 1 stycznia 2023 roku całkowicie zaprzestajemy wsparcia tego programu. Obecnym Użytkownikom SAM® zapewniamy wsparcie merytoryczne i techniczne do:
- 31 stycznia 2023 roku
lub - 30 kwietnia 2023 roku ( jeśli dodatkowo posiadasz moduł: Deklaracje roczne)
obydwa terminy z zastrzeżeniem, że Biuro Obsługi Klienta, w ramach Opieki Serwisowej 2022, będzie udzielać porad dotyczących wyłącznie zakończenia roku 2022.
POŻEGNAJ PROGRAM SAM®. PRZYWITAJ PROGRAM SKP®
Będąc Użytkownikiem SAM® posiadającym aktywną Opiekę Serwisową, już po 20.09.2022 r. otrzymasz od nas propozycję BEZPŁATNEGO przejścia na SKP® – program, który był w przeszłości punktem wyjścia do opracowania SAM®. Dlatego oba programy praktycznie nie różnią się w swojej budowie, architekturze menu oraz funkcjonalności.
DLACZEGO PRZENOSIMY CIĘ DO SKP® FIRMA? (usługa uruchomiona zostanie po 20.09.2022r.)
SKP® Firma to intuicyjny program do małej księgowości przeznaczony dla samozatrudnionych, małych i średnich firm. W SKP® poprowadzisz Książkę Przychodów i Rozchodów lub rozliczysz Ryczałt Ewidencjonowany. Umożliwia obsługę księgową 1 firmy.
Bądź spokojnym, bowiem:
1. Przejście na SKP® odbędzie się w sposób automatyczny, jedynie będzie wymagał postępowania zgodnie z przeprowadzanym procesem aktualizacji.
2. WSZYSTKIE DANE wprowadzone do tej pory do programu SAM®, zostaną w pełni przeniesione do SKP®.
3. WSZYSTKIE MODUŁY posiadane w SAM®, będą jednakowo obsługiwane w SKP®.
Zatem programie w SKP® znajdziesz następujące zakładki:
- Moje Konto
- Księgi
- Kartoteki
- Płace (zakładka, która zastąpi dotychczasowy: ZUS)
- Biuro
- System
- Firma (nowa zakładka)
Również okno zakładki Księgi nie uległo zmianie, co prezentujemy na poniższych zrzutach. Menu w programie SAM®:
A tak wygląda menu w programie SKP®:
4. WYGLĄD (interfejs) programów SAM® i SKP® jest identyczny. W SKP® Firma, podobnie jak w programie SAM®, możesz dokonać samodzielnego ustawienia kolorów przycisków, tła itp. (menu System > Wygląd).
5. FUNKCJONALNOŚĆ i OBSŁUGA SAM® i SKP® jest taka sama. Dzięki temu, jako Użytkownik SKP® Firma nie odczujesz żadnej różnicy, że korzystasz z nowego programu – oba programy zachowują się identycznie. Bez zmian wykonasz wszystkie operacje księgowe, sporządzisz deklaracje podatkowe.
6. OPIEKA SERWISOWA – jest realizowana przez ten sam zespół konsultantów z Biura Obsługi Klienta. Zamówienie Opieki na kolejny rok odbędzie się według takich samych zasad, czyli przez Moje Konto dostępne z programu SKP® Firma.
JAKIE SĄ ZATEM RÓŻNICE MIĘDZY PROGRAMAMI?
Różnice wynikają z powiększenia ilości dostępnych funkcji, zakładek, formularzy. Najważniejszą różnicę możemy zauważyć w menu obu programów:
- Zakładka PŁACE
W menu SAM® widzimy moduł „ZUS” natomiast w programie SKP® w tym miejscu menu widnieje moduł „Płace”, w którym znajdziesz więcej zakładek, takich jak: Dane osobowe, Płace i ZUS, Zbiorczo, Karty pracy, PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR, IFT1, 1R.
Co ważne: posiadając w SKP® moduł „Płace i ZUS”, poza wyliczaniem składek właściciela oraz sporządzaniem deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA i RSA), możesz także wyliczyć wynagrodzenia dla 2 dodatkowych osób, które zatrudnisz na podstawie umowy o dzieło oraz zlecenia. Obliczysz także wynagrodzenia za czas choroby i inne świadczenia, wystawisz deklaracje ZUS/PIT i wyeksportujesz je do programu Płatnik. A jeżeli zajdzie potrzeba – możesz zwiększyć liczbę obsługiwanych pracowników, dokonując w Moim Koncie wyboru wyższego planu.
Poniżej porównanie obu menu:
- Zakładka BIURO
Choć w obu programach widzisz tę samą zakładkę „BIURO”, to programie SKP® jest ona bardziej rozbudowana. Szczególnie przydatne dla Ciebie będą „Pisma” – specjalny moduł służący do przygotowania prostych tekstów. Mogą one być drukowane samodzielnie lub potraktowane jako pisma – i w oparciu o dane adresowe kontrahentów – wydrukowane z adresem nadawcy (użytkownika programu) i adresata. Dodatkowo ten moduł programu pozwala na automatyczne adresowanie kopert. Użytkownik ma także możliwość tworzenia szablonów druków pracowniczych.
Poniżej porównanie obu menu:
Kolejna różnica między obu programami polega na elastyczności oferty. SKP® dzięki swojej modułowej budowie pozwala na dopasowywanie możliwości programu wraz z rozwojem Twojej firmy. Możesz w dowolnym momencie dokupić nowe moduły i dodatki. Dowiedz się więcej >
CO ZYSKASZ ZMIENIAJĄC PROGRAM NA SKP® FIRMA?
- Rekomendowany program księgowy – poza dziesiątkami pozytywnych referencji od firm i biur rachunkowych, SKP® Firma posiada także rekomendację Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego (PTE).
- Bezpłatny Kurs Obsługi SKP®, dostepny bezpośrednio z programu, w zakładce: „Moje konto”. Nowy program, choć jest bardzo zbliżony do SAM®, posiada jednak znacznie więcej przydatnych funkcji. Kurs dostarczy Ci jeszcze więcej sposobów na łatwiejsze księgowanie! Dowiedz się więcej o kursie >
- Szeroki zakres pomocy – dostęp do wszystkich form pomocy znajduję się w bezpośrednio w programie zakładce: „Pomoc”, gdzie Użytkownik w sposób intuicyjny może wybrać najdogodniejszą opcję.
- Bogactwo materiałów szkoleniowych w Akademii SKP® – w naszej bazie wiedzy znajdziesz kilkaset porad ekspertów wraz ze zrzutami z programu oraz filmy szkoleniowe.
DLACZEGO WARTO JUŻ TERAZ PRZEJŚĆ NA SKP®?
Ponieważ premiujemy Użytkowników, którzy nie zwlekają z podjeciem decyzji. Jeśli zatem dokonasz przejścia na program SKP® od 27.09.2022 r. do 31.12.2022 r. otrzymasz od nas szereg rabatów:
- BEZPŁATNIE program SKP® Firma z zachowaniem wszystkich modułów i dodatków dostępnych w SAM®,
- Dodatkowy 35% RABAT na przedłużenie Opieki Serwisowej SKP® na 2023 rok oraz 15% RABAT na przedłużenie Opieki Serwisowej SKP® na 2024 rok
Jeżeli podejmiesz decyzję o przejściu na SKP® dopiero w 2023 roku, Twoje rabaty będą już mniejsze.
KIEDY DOKONASZ PRZEJŚCIA Z PROGRAMU SAM® NA SKP®?
Usługa bezpłatnego przejścia na SKP® uruchomiona będzie po 27.09.2022 r. Wówczas spodziewaj się informacji poprzez: komunikat w programie SAM® oraz wiadomość dostarczona pocztą elektroniczną.
Uwaga: Warunkiem promocyjnego, bezpłatnego przejścia na SKP® jest posiadanie Opieki Serwisowej 2022 na program SAM®. Jeśli nie masz jeszcze tej usługi, wejdź do Moje konto> Aktualizacja i Opieka Serwisowa i zamów OS 2022.
Jednocześnie informujemy, iż jeśli nie skorzystasz z naszej oferty i nie przejdziesz na SKP®, to na podstawie warunków dożywotniej licencji, nadal możesz używać SAM® (wyłącznie w wersji ostatnio zakupionej, bez wsparcia i aktualizacji). Program nie zostanie zablokowany.
Zespół FORMSOFT sp. z o.o. sp.k., 12.07.2022 r.
Aby przenieść SAM® na inny komputer należy utworzyć najpierw wersję instalacyjną programu, w tym celu należy przejść na zakładkę: System > Utwórz wersję instalacyjną.
Możemy ją utworzyć w dowolnym miejscu na komputerze albo na dowolnym dysku (CD, DVD, dyski przenośne – pendrive). Po wywołaniu tej operacji program wygeneruje zestaw plików niezbędnych do nowej instalacji.
W celu przeniesienia danych należy najpierw wykonać archiwizację danych.
Archiwizację wykonujemy przy zamkniętych danych Firmy (F8). W celu wykonania archiwizacji należy wejść w zakładkę: System > Kopie rezerwowe > Archiwizacja danych
Następnie zaznaczamy firmę, której dane mają zostać zarchiwizowane oraz wybieramy lokalizację archiwum za pośrednictwem przycisku: „Przeglądaj”
Na koniec klikamy: „Wykonaj teraz archiwizację”, po czym w wybranej wcześniej lokalizacji utworzy się plik o nazwie: SAM z numerem licencji, datą i godziną powstania o rozszerzeniu „.arx„.
Tak utworzony plik możemy przenieść za pomocą pendrive, bądź jako załącznik w wiadomości e-mail.
Następnie należy odtworzyć dane w nowo zainstalowanym programie.
Przed rozpoczęciem odtwarzania należy zamknąć dane Firmy (F8). Następnie wejść w zakładkę: System > Kopie rezerwowe > Odtwarzanie danych
W otwartym oknie proszę wskazać lokalizację, w której zapisany jest plik archiwum (przycisk: „Przeglądaj”), następnie kolejno zaznaczyć wybrane archiwum oraz firmę i kliknąć „OK”.
Wówczas przeniesiony program będzie zawierał wszystkie dane wprowadzone na dotychczas używanym komputerze, bez konieczności ich ponownego wprowadzania.
Jeśli nie masz możliwości wykonania wersji instalacyjnej, skontaktuj się z BOK, celem przesłania plików instalacyjnych.
Uwaga! Niezbędne jest posiadanie aktywnego pakietu Opieki Serwisowej!
Po uruchomieniu pliku instalatora sam_xx.exe może się zdarzyć, że zamiast uruchomienia instalatora pojawi się okno z ostrzeżeniem przed instalacją nierozpoznanej aplikacji, której uruchomienie jest niebezpieczne i może narazić Twój komputer.
Jest to reakcja programu antywirusowego – Windows Defender, stojącego na straży bezpieczeństwa systemu komputerowego, którego zadaniem jest ochrona komputera przed atakami ze strony złośliwego oprogramowania (np. szpiegującego).
Zdarzają się jednak sytuacje, w których Windows Defender zwyczajnie „przeszkadza”.
Ma to miejsce na przykład przy uruchamianiu pobranej aktualizacji programu SAM®.
Jeżeli otrzymałeś e-mail z adresu formsoft.pl i wyskoczył opisywany komunikat – wiedz, że otrzymałeś plik od zaufanego dostawcy oprogramowania i bez obaw możesz uruchomić aktualizację. Aby tego dokonać:
Krok 1: Kliknij „Więcej informacji”
Krok 2: Następnie kliknij przycisk: „Uruchom mimo to”
Użytkownik programu SAM® może sprawdzić numer licencji w następujących miejscach w samym programie:
1. Pasek informacyjny nad menu głównym:
2. W menu Pomoc > O programie:
Po kliknięciu „O programie” wyświetla się okno:
Ponadto numer licencji jest zawsze wyświetlany w serwisie Moje Konto, zakładka Dane licencyjne.
Uwaga! Korzystanie z tego serwisu wymaga wcześniejszej rejestracji, a następnie logowania.
Warunkiem korzystania z serwisu Moje konto jest dokonanie rejestracji. Dlatego przed pierwszym wejściem do serwisu Moje konto > należy wybrać: [Zarejestruj się].
W nowo otwartym oknie REJESTRACJA należy podać: numer licencji, NIP i adres e-mail, jaki został podany w danych licencyjnych oraz zaakceptować Regulamin Serwisu i Politykę Prywatności.
Po stworzeniu konta, na wskazany adres mailowy Użytkownik otrzymuje wiadomość zawierającą link aktywacyjny (ważny 24h). Po jego kliknięciu otworzy się strona serwisu Moje konto z oknem do wprowadzenia hasła.
Wprowadzone hasło musi spełniać następujące warunki: zawierać co najmniej 8 znaków, w tym małą i wielką literę, cyfrę i znak specjalny (@$!%*?&#^~`[]{};:'”|,.<>/=+-_).
Każde kolejne logowania do Mojego konta będzie wymagało podania numeru licencji oraz hasła.
Jeżeli nie pamiętasz hasła do serwisu możesz w łatwy sposób utworzyć nowe hasło. Przeczytaj poradę: Moje konto – odzyskanie hasła >
Jeżeli nie pamiętasz hasła do serwisu Moje konto > , możesz w łatwy sposób utworzyć nowe hasło. Wystarczy, że na stronie logowania klikniesz: „Nie pamiętam hasła”
Ukaże się wtedy okno do wpisania nr licencji i adres e-mail.
Wpisz swój numer licencji i e-mail, jaki jest zarejestrowany w naszej bazie i kliknij: „Wyślij”.
Na wskazany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła.
Po kliknięciu w link uruchomi się strona w przeglądarce i ukaże się okno:
Wpisz tu ponownie: nr licencji oraz e-mail, a także nowe hasło.
Uwaga! Z racji tego, że dbamy o Twoje dane wymagamy silnego hasła. Które nie jest łatwo “złamać” przez dowolny atak hakerski. Hasło do serwisu musi mieć min. 8 znaków, dużą literę i znak specjalny(@$!%*?&#^~`[]{};:'”|,.<>/=+-_).
Na koniec kliknij: „Zapisz hasło”.
Hasło zostanie zapisane dla danego konta. Zapisz sobie to hasło. I pamiętaj – nie udostępniaj osobom postronnym hasła.
Program SAM® najczęściej aktualizowany jest automatycznie już przy uruchomieniu programu. Dotyczy to wszystkich głównych wersji programu. Pojawia się wówczas komunikat, że pojawiła się nowsza wersja – pobierz ją i zaktualizuj program.
Jednak zdarzają się czasem sytuacje, kiedy pojawiają się podwersje programu udostępniane Użytkownikom na życzenie. Dowiedz się więcej na temat wersji programu >
W każdej chwili możesz pobrać taką najnowszą wersję z serwisu Moje Konto lub otrzymać ją e-mailem po kontakcie z BOK.
Bez względu na formę otrzymania pliku aktualizacyjnego SAM® sam proces aktualizacji programu przebiega identycznie.
KROK 1: Pobierz plik aktualizacyjny.
- Jeżeli plik aktualizacyjny pobierasz z serwisu: Moje Konto > Dane licencyjne – kliknij przycisk „Pobierz najnowszą wersję„.
- Jeżeli plik aktualizacyjny pobierasz z e-mail – kliknij link podany w wiadomości, zawierający aktualizację programu SAM®. Podany link możesz również skopiować i otworzyć w dowolnie wybranej przeglądarce.
Po kliknięciu w przycisk w serwisie Moje konto bądź w link w wiadomości – zostanie pobrany plik aktualizacyjny.
W zależności od domyślnej przeglądarki sam sposób pobierania pliku może się nieznacznie różnić. Zobacz jak ten proces przebiega w najpopularniejszych przeglądarkach- zobacz poradę >
KROK 2: Uruchom aktualizację
Po pobraniu pliku aktualizacyjnego wystarczy, że uruchomisz go na danym komputerze.
Po uruchomieniu instalatora zobaczysz okno, na którym możesz wybrać „Nowa instalacja” lub „Aktualizacja”.
Wybranie aktualizacji spowoduje przeszukiwanie dysków celem odnalezienia dotychczasowej wersji programu, aby następnie doinstalować do niej nową wersję.
Wybierz zatem tę opcję i przejdź [Dalej].
Program przeszuka dysk komputera, aby odszukać poprzednie wersje programu.
Możesz także kliknąć przycisk „Przerwij” i ręcznie wskazać lokalizację program, który chcesz zaktualizować.
Wybierz wtedy przycisk „Przeglądaj” i wskaż lokalizację programu.
Uwaga! Pamiętaj, aby upewnić się, że jest to dokładnie ta wersja, którą chcesz zaktualizować, a nie wersja wcześniejsza.
Po wskazaniu folderu kliknij: OK. Pojawi się okno: “Gotowy do instalacji”. Zobaczysz na dole okna informację o miejscu zapisania programu, który zostanie zaktualizowany.
Jest to już ostatnie okienko i wciśnięcie [Instaluj] spowoduje wykonanie aktualizacji programu we wskazanej lokalizacji.
Po zaktualizowaniu programu, jeżeli parametry systemowe w programie są nieaktualne, pojawi się jeszcze okno dotyczące ich aktualizacji. Zachęcamy do kliknięcia „Tak” i zaktualizowania parametrów systemowych.
Ostatnie okno procesu aktualizacji będzie zawierało informację: “Instalacja zakończona”.
Kliknij przycisk: „Zamknij” i uruchom zaktualizowany program SAM®.
Czy wiesz, że posiadając Opiekę Serwisową z Systemem Automatycznej Obsługi na rok bieżący, wszystkie główne wersje programu pobierane są z automatu już przy uruchomieniu programu? Poza wersjami głównymi SAM® pojawiają się również podwersje, które wysyłane są Użytkownikom na życzenie. Dowiedz się więcej na temat wersji programu >
W serwisie Moje konto zostało udostępnione nowe, użyteczne rozwiązanie – pozwalające na szybką weryfikację czy posiadasz najnowszą, dostępną podwersję programu. Jeżeli okaże się, że Twoja wersja jest nieaktualna – pobierzesz ją samodzielnie.
W tym celu zaloguj się do serwisu Moje konto > następnie w zakładce: Dane licencyjne porównaj numery wersji programu, znajdujące się w okienkach:
- Wersji posiadana
- Wersji dostępna
Za każdym razem, kiedy numery wersji różnią się, okno: Wersja posiadana zostaje oznaczone czerwoną obwódką.
Aby zaktualizować program do najnowszej wersji kliknij przycisk: „Pobierz najnowszą wersję”, który znajduje się za oknem z numerem dostępnej wersji programu (przykład na zrzucie poniżej):
Po kliknięciu w przycisk pobierzesz najnowszą wersję programu.
Uwaga! W zależności od rodzaju posiadanej przez Ciebie przeglądarki – sposób pobrania pliku „.exe” może się nieznacznie różnić. Dowiedz się więcej, jak pobrać program w różnych przeglądarkach >
Po prawidłowym pobraniu pliku uruchomi się instalator programu SAM®. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie i zainstaluj najnowszą wersję programu.
W zależności od przeglądarki, jakiej używasz sposób pobrania pliku instalacyjnego może przebiegać w nieco innej formie. Informacja o nim może się pojawić:
- u góry z prawej strony przeglądarki (np. Opera),
- na dole z lewej strony przeglądarki (np. Chrome, Edge),
- lub wyskoczyć jako nowe okienko (np. Firefox).
Uwaga! Jeśli widzisz okno dialogowe: „Otwieranie pliku – ostrzeżenie o zabezpieczeniach”, kliknij przycisk: „Uruchom”.
Pamiętaj, że jakkolwiek będzie przebiegał proces pobierania pliku, poczekaj na jego zakończenie.
Kiedy to nastąpi, możesz uruchomić instalator programu SAM®. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie i zainstaluj jego najnowszą wersję.
Dla ułatwienia, prezentujemy ten proces na zrzutach pochodzących z najpopularniejszych przeglądarek.
Pobieranie i instalowanie w Google Chrome/Edge:
Po kliknięciu: „Pobierz najnowszą wersję”, plik z rozszerzeniem „.exe” powinien zacząć automatycznie się pobierać.
Jeśli plik nie pobiera się automatycznie i nie widzisz paska pobierania, kliknij tutaj >
Po zakończeniu pobierania ikona na pasku zmieni się. Kliknij ją.
Jeśli pojawi się okno „Otwieranie pliku – ostrzeżenie o zabezpieczeniach” kliknij przycisk: „Uruchom”.
Uruchomi się wówczas instalator programu SAM®. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie i zainstaluj najnowszą wersję programu.
Pobieranie i instalowanie w Firefox:
Po kliknięciu: „Pobierz najnowszą wersję” pobieranie pliku zostanie rozpoczęte. W oknie, które się pojawi, kliknij przycisk: „Zapisz plik”.
Jeśli komunikat się nie pojawił, kliknij tutaj >
Kliknij w ikonę strzałki, widoczną na pasku u góry strony. Zobaczysz informację o procesie pobierania. Poczekaj, aż plik zostanie pobrany.
Po zakończeniu pobierania, zniknie zielony pasek postępu. Kliknij w wybrany plik.
Jeśli pojawi się okno „Otwieranie pliku – ostrzeżenie o zabezpieczeniach”. Kliknij przycisk: „Uruchom”.
Teraz uruchomi się instalator programu SAM®. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie i zainstaluj program, bądź jego najnowszą wersję.
Pobieranie i instalowanie w Opera:
Po kliknięciu: „Pobierz najnowszą wersję”, pobieranie pliku zostało rozpoczęte. W oknie, które się pojawi, kliknij: „ZAPISZ”.
U góry z prawej strony ekranu pojawi się pasek pobierania.Poczekaj na zakończenie procesu.
Jeśli plik nie pobiera się automatycznie i nie widzisz paska pobierania, kliknij tutaj >
Po zakończeniu pobierania ikona na pasku zmieni się. Kliknij ją.
Jeśli pojawi się okno „Otwieranie pliku – ostrzeżenie o zabezpieczeniach”, kliknij przycisk: „Uruchom”.
Teraz uruchomi się instalator nowej wersji programu SAM®. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie i zainstaluj najnowszą wersję programu.
Użytkownicy posługujący się programem SAM® mają możliwość bezkolizyjnego przejścia na program SKP®, pozostawiając przy tym wszystkie zgromadzone dotąd dane: księgowe, ZUS-owe oraz inne dostępne w programie SAM®.
Aby zainstalować SKP® w miejscu programu SAM® wykonaj następujące kroki:
- Sprawdź, gdzie masz zainstalowany dotychczas posiadany program SAM®. W tym celu uruchom program SAM®. W menu: Pomoc > O programie odszukaj informację: „Program jest zainstalowany w:” i opis lokalizacji, np.: C:\Programy firmy FORMAT\Samozatrudnienie. Zanotuj tę lokalizację i zamknij program SAM®.
- Po zamówieniu SKP® otrzymasz maila z instalatorem programu. W treści znajdziesz link, kliknij go i wykonaj instalację.
- Na ekranie powitalnym instalatora wybierz pozycję: NOWA instalacja, po czym naciśnij przycisk [Dalej], a w następnym oknie przycisk [Przeglądaj].
- Ukaże się okno „Wybór folderu docelowego”. Odnajdź folder, w którym zainstalowany jest dotychczas używany program SAM®. Ten sam, który zanotowałeś w pkt 1. Klikając [OK] zatwierdź wybór.
- Instalator wyświetli komunikat, że wybrany folder jest zajęty przez inny program. Ponieważ wiesz, że jest to Twój program SAM® zaakceptuj to klikając przycisk [Kontynuuj].
- Kliknij przycisk [Dalej], który uruchomi instalację.
Uwaga! Rozpoczynając użytkowanie programu SKP® nie uruchamiaj już programu SAM®. Zachowaj go tylko do celów archiwalnych.
Od momentu instalacji programu SAM®, a następnie podczas pracy z programem Użytkownik otrzymuje od nas nieograniczoną możliwość kontaktu – bez limitu minutowego!
Jeśli masz pytanie lub problem skontaktuj się z nami: telefonicznie, mailem lub za pomocą LiveChat. W razie potrzeby rozwiążemy Twój problem również poprzez program do pomocy zdalnej.
Nasi Konsultanci udzielają pomocy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
Kontakt >

FORMSOFT sp. z o.o.
ul. Św. Antoniego 23
50-073 Wrocław
NIP: 897-180-29-53
KRS: 0000996893
Oddział:
ul. Chojnowska 76-78
59-220 Legnica
tel. 76 854-79-58
skp@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00
Dział Handlowy
tel. 76 854-79-58
handlowy@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00