Jak korzystać z dodatku miniMagazyn?
Po zakupie dodatku miniMagazyn w zakładce: Księgi > Fakturowanie będzie dostępny miniMagazyn.
Na początku określ w zakładce: Księgi > Fakturowanie > miniMagazyn > Opcje > Magazyn bez: PZ, PW, WZ, WW czy chcesz korzystać z magazynu:
- prostszego, bez przyjęć i wydań wewnętrznych (dostępne będą wtedy jedynie 3 zakładki: Sprzedaż, Przyjęcia na magazyn i Stan magazynu)
- czy bardziej rozbudowanego (gdzie przyjęcia i wydania będą z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne).
Następnie możesz:
- dodawać towary na magazyn w zakładce: Przyjęcia na magazyn poprzez kliknięcie przycisku [Dodaj]
- oraz wydawać je z magazynu w zakładce: Wydania.
Możesz dodać wydany asortyment z magazynu do faktury dzięki [Dodaj do faktury].
Stan magazynu sprawdzisz w zakładce: Stan magazynu. Tam również: wygenerujesz zestawienia przyjęć i wydań, wydrukujesz arkusz spisu z natury, inwentaryzację magazynu, a także stan magazynu. W tym miejscu utworzysz także i wyślesz plik JPK_MAG.