Wiedza i pomoc

Co oznacza komunikat: „Błąd 401- weryfikacja negatywna”, który pojawił się podczas wysyłki pliku JPK_VAT?

Jeżeli podczas wysyłki JPK_VAT pojawił się komunikat „Błąd 401 – weryfikacja negatywna” należy sprawdzić czy:
– dane firmy są prawidłowe, szczególnie pole NIP i Regon (np. czy nie ma tam spacji przed numerem);
– adres mailowy jest prawidłowy (np. czy nie ma dwóch kropek lub brakuje @);
– dane dotyczące kontrahentów są prawidłowe (czy wykazano adres kontrahenta, podano jego NIP, jeżeli nie występuje należy wpisać słowo: „brak”).

Dodatkowo proszę sprawdzić czy daty dokumentów są poprawnie uzupełnione (np. zamiast rok 2018 wpisano 218).
Po poprawieniu błędu proszę ponownie utworzyć plik JPK_VAT i dokonać wysyłki.

Logo

FORMSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Św. Antoniego 23
50-073 Wrocław

NIP: 897-180-29-53
KRS: 0000530554

Oddział:
ul. Chojnowska 76-78
59-220 Legnica

Biuro Obsługi Klienta
tel. 76 854-79-58
sam@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00

Dział Handlowy
tel. 76 854 79 58
handlowy@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00