Program w wersji SAM® w każdym momencie możesz rozbudować o specjalnie przygotowane praktyczne dodatki i rozszerzenia.

Możesz je zamówić w dowolnym momencie: wraz z pierwszym zamówieniem SAM® bądź w ramach Opieki Serwisowej w serwisie Moje konto.

Zobacz poniżej jakie praktyczne rozwiązania przygotowaliśmy dla Twojej firmy:

Intuicyjna księgowość dla właścicieli małych firm

Dodatkowo płatny dodatek idealny dla przedsiębiorców ceniących sobie niezależność i swobodę działania. Usługa ta polega na wymianie dokumentów pomiędzy SAM® zainstalowanym na komputerze stacjonarnym a aplikacją w chmurze. Pozwoli Tobie na wystawianie dokumentów sprzedażowych ON-LINE i błyskawiczne ewidencjonowanie ich w wersji stacjonarnej SAM®.

Usługa jest dostępna w przeglądarce, dzięki czemu nie musisz instalować jej na komputerze i aktualizować. Z gwarancją bezpieczeństwa danych, wykorzystywaną również przez instytucje finansowe.