Przedstawiamy nasz najnowszy produkt: SAMozatrudnienie® w Chmurze dzięki któremu 24h/ dobę wystawisz faktury online, masz wgląd w dane swojej firmy oraz wprowadzisz wiele dokumentów.

A na dodatek każda faktura automatycznie zostanie ściągnięta do Twojego SAM®. Bez limitów ilości dokumentów, kontrahentów i produktów. Wszystko czego potrzebujesz to komputer z dostępem do Internetu.

Uwaga! Oferta skierowana wyłącznie do Klientów, którzy posiadają aktualną wersję programu SAM®.

Sprawdzony program księgowy dla jednoosobowej firmy

DLACZEGO WARTO?

Aplikacja do fakturowania on-line

Jednym z elementów tej usługi jest prosty i funkcjonalny program do fakturowania online. Dzięki niemu 24h/365 dni za pomocą kilku kliknięć, wystawisz i wyślesz kontrahentom każdy rodzaj faktury. Do tego automatycznie zostaną one zaksięgowane w Twoim SAM®!

Import dokumentów z chmury do SAM®

Usługa Chmury to również import dokumentów do Twojego SAM®. W dowolnym miejscu i czasie wprowadzisz z Chmury do Twojego SAM®: dokumenty takie jak: zakupy środków trwałych i wyposażenie, przejazdy do wyliczenia kilometrówki oraz zapłaty.

Stały dostęp do bieżących danych

Zapomnij o drukowaniu sterty papierowych dokumentów! Za pomocą aplikacji masz wgląd w dane swojej firmy, między innymi: deklaracje VAT, koszty, składki, podatki do zapłacenia. Wysyłaj z Twojego SAM® do Chmury wystawione przez siebie dokumenty i przeglądaj je z dowolnego urządzenia, gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo danych naszych Klientów jest dla nas priorytetem! Dane wprowadzane przez Ciebie są strzeżone przed dostępem osób niepowołanych oraz chronione przed przypadkowym usunięciem.

Oszczędność czasu

Poprzez elektroniczną wymianę dokumentów między Twoim SAM® a chmurą wszystko odbywa się automatycznie i bezproblemowo, a więc będziesz miał więcej czasu na prowadzenie własnej firmy.

Indywidualna opieka i pomoc

W trakcie korzystania z usługi nigdy nie będziesz pozostawiony sam sobie. W trosce o Twój komfort pracy zapewniamy indywidualną opiekę merytoryczno-techniczną wykwalifikowanych konsultantów.

Sporządzaj nieograniczoną ilość faktur, rachunków, dokumentów oznaczonych jako: Paragon, WZ, Pro-forma, Oferta, Marża, Wewnętrzna, Zaliczkowa, Duplikat, faktura „nie-vatowiec”, RR, Metoda Kasowa, faktury i rachunki „odwrotne” oraz faktury masowe.

W tej usłudze oprócz dokumentów w języku polskim wystawisz również faktury w językach obcych: angielskim oraz w niemieckim.

Elastyczny styl numeracji, rabaty, narzuty, jednostki miary i dodatkowe pole na uwagi i komentarze. A do tego: własne logo, czy też wybór dowolnej waluty i automatyczne ściąganie kursu NBP.

Masz do dyspozycji magazyn wydrukowanych i przekazanych do zaksięgowania faktur, które możesz w dowolnej chwili przeglądać, ponownie wydrukować czy nawet sporządzić z tego miejsca korekty.

Wystawione faktury zapisuj do formatu PDF bądź bezpośrednio z aplikacji chmury bezpiecznie wysyłaj faktury na email kontrahenta.

Sam zdefiniujesz listy towarów/usług (cennik w złotych i w walutach) oraz listy kontrahentów wykorzystywanych do fakturowania on-line.

Znajdź dane swojego kontrahenta wpisując jedynie jego NIP. Znajdująca się w chmurze wyszukiwarka automatycznie wyświetli nazwę, adres siedziby, nr NIP firmy.

Już teraz możesz w szybki i łatwy sposób ładować do Chmury pliki z dokumentami, zdjęciami faktur, środków trwałych itp. wprost z Twojego telefonu. Wystarczy zeskanować kod QR, który pojawi się w aplikacji Chmura, zrobić zdjęcie dokumentu lub załadować plik z telefonu i wysłać do swojej Chmury. Od teraz masz każdy dokument pod ręką!

W Chmurze można przechowywać skany dokumentów i ważnych informacji dla funkcjonowania firmy. Każdy wydruk dokonany z programu SAM® w postaci pliku PDF można wyeksportować do Chmury. Ponadto możesz w niej również zapisywać dokumenty „z zewnątrz” (np. otrzymane faktury kosztowe, czy też skany umów z kontrahentami i mieć do nich dostęp w każdym momencie). Poza fakturami wystawionymi przez Ciebie on-line, z Chmury wyślesz także mnóstwo informacji (m.in.: zakup środków trwałych, przejazdy czy zapłaty), które to jednym kliknięciem wyślesz do stacjonarnej wersji SAM®, gdzie automatycznie zostaną one zaewidencjonowane.

Generuj w formacie PDF potrzebne Ci zestawienia dotyczące Twojej firmy i wysyłaj je wprost z SAM® na swoje konto w chmurze. Już od teraz w dowolnym miejscu i czasie masz dostęp m.in. do: bieżących płatności, wyników podatkowych, deklaracji VAT, ZUS do zapłaty.

Wszystkie dokumenty, które wysyłasz do stacjonarnej wersji SAM® możesz sortować wg: tematu, kategorii, akcji lub daty wysyłki, możesz również wyszukać konkretną wiadomość wpisując w polu SZUKAJ kluczowe słowa. Każdy utworzony w chmurze dokument możesz w każdej chwili usunąć, wystarczy go zaznaczyć i kliknąć: USUŃ. Dzięki temu masz zagwarantowany porządek oraz szybki dostęp do dokumentów.

ILE TO KOSZTUJE

Usługa SAM® w Chmurze dostępna jest wyłącznie dla Klientów, będących posiadaczami programu SAM®

Dostęp do usługi SAM® w Chmurze wynosi 59,00 zł netto (72,57 zł brutto) za rok księgowy. Zamówienie możesz złożyć wprost z Centrum Serwisowego dostępnego bezpośrednio w Twoim programie.

Już teraz skorzystaj z bezpłatnego miesiąca próbnego, który zamówisz również w Centrum Serwisowym.

Image Description

JAK ZAMÓWIĆ USŁUGĘ SAM® W CHMURZE

Logo

FORMSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Św. Antoniego 23
50-073 Wrocław

NIP: 897-180-29-53
KRS: 0000530554

Oddział:
ul. Chojnowska 76-78
59-220 Legnica

Biuro Obsługi Klienta
tel. 76 854-79-58
sam@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00

Dział Handlowy
tel. 76 854 79 58
handlowy@formsoft.pl
pn-pt 8:00 - 16:00